Mr. Naan > webshop, visual ID + hyperlocal campaign | zomerinhuis.nl / communicatie+
Web build, Visual ID, Huisstijl, Communicatie + Content strategie, content creatie, Crossmedia campagne, media inkoop
e-commerce, online strategie, social media strategie, brand identity, copywriting, storytelling, content management, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmedia campagnes, web shop, merk activatie, web building, merk sessies
22756
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22756,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Mr. Naan > webshop, visual ID + hyperlocal campaign

Over dit project

In samenwerking met;

 

WEBSTEEN /

CLEVER MEDIA /

ESH MEDIA /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Web build, Visual ID, Huisstijl, Communicatie + Content strategie, content creatie, Crossmedia campagne, media inkoop

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Mr. Naan wil voor haar JoyFood een stevige introductie in de horecamarkt, Te beginnen in Amsterdam-Oost, qua logistiek lekker dichtbij de kookstudio van Smaak Nederland, waar hij zijn ’magic’ maakt. Daarvoor moet er eerst nog wèl even een merkverhaal, visual ID, huisstijl, lokale outdoor campagne en brochure worden gemaakt. En oh ja.., ook nog een webshop. En een beetje snel graag… Door de op alle socials de tongteisterende recepten en mooie maakverhalen van Malik te sharen, en in de buitenruimte flink in naambekendheid en de ’what’s-in-it-for-me’ als horeca eigenaar te investeren, zetten we mr. Naan goed op de kaart. Van de horeca wel te verstaan..:-)

Datum
Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie, merkintroductie, visual ID, webbuilding