Mr. Naan > webshop, visual ID + hyperlocal campaign | zomerinhuis.nl / communicatie+
Mr. Naan maakt authentieke streetfood gerechten uit India voor de Nederlandse horecamarkt en wil een campagne voor bekendheid in Amsterdam...
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
22756
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-22756,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Mr. Naan > webshop, visual ID + hyperlocal campaign

Over dit project

In samenwerking met;

 

WEBSTEEN /

CLEVER MEDIA /

ESH MEDIA /

Datum
Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie, merkintroductie, visual ID, webbuilding