kookles.nl > Visual ID + Introductie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Kookles.nl is een start-up die consumenten betrekt in een gezonde manier van eten. Zij ’doet’ dat met versleveranciers + chefs, die allemaal één ding gemeen hebben: duurzaamheid en communicatie die werkt…
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
20150
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20150,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
kookles.nl > Visual ID + Introductie campagne
Over dit project
In samenwerking met:
Categorie
Cases
Tags
brand building, communicatie strategie, content creatie en management, cross media campagne, social media campagnes, social media strategie, webbuilding