Connexxion > Activatie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Een busritje is nu niet direct de meest sexy manier van openbaar vervoer... Dat is de uitdaging om alle Utrechters tóch te ’nudgen’ in ’t vaker gebruiken van deze manier van reizen. Door dit op een leuke, visuele manier te doen wordt effect gerealiseerd. Zeg maar gerust veel...
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, merkstrategie, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, content creatie, web en visual design, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends
21110
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21110,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Connexxion > Activatie campagne
Over dit project
In samenwerking met:
ALTA /
LUCAS VAN DOORN MODELMAKING /