Triumph > Introductie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Als je als retailmerk aansluiting zoekt bij jonge meiden, is het belangrijk dat je voor hen een eigen shopping experience creëert. Volledig ’in-tune’ met hun belevingswereld en bijbehorende touchpoints. Wat ook helpt is dat je je dan realiseert, dat daar niet alleen een andere messaging bijhoort, maar ook een ander type bureau…
zomerinhuis.nl - communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, merkstrategie, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, content creatie, web en visual design, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
20975
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20975,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Triumph > Introductie campagne
Over dit project
In samenwerking met:
IN MEMORIAM TIMO KLAARENBEEK †
Categorie
Cases
Tags
brand building, communicatie strategie, content creatie en management, creative direction, merkactivatie, merkstrategie