Activatie campagne, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie. Media inkoop.
Ons OV kampt op z’n zachtst gezegd met een negatieve reputatie. Kritische berichten over de OV-chipkaart, Kamervragen, geen inzicht in het restsaldo, uitspraken van de staatsecretaris doen de reputatie van Translink weinig goed. Daar moet verandering in komen. Snel…
Translink wil door verbetering in haar service en dienstverlening van de OV-Chipkaart, werken aan een beter imago. Zij heeft daarvoor strategische insights nodig. Maar vooral concrete oplossingen die voor de organisatie snel realiseerbaar zijn én direct bijdragen aan imago optimalisatie. Customer centricity is de kern van al onze oplossingen. Vandaar ook dat we de meerwaarde en maatschappelijke betekenis van Translink centraal stellen in al onze communicatie naar de Nederlandse reizigers. Daarin creëren we een beeld dat naast Tech, vooral de sympathieke en menselijke kant belicht en voor de volle 100% gericht is op de reizigersbeleving. En dat werkt…