OV Chipkaart > Activatie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Ons OV kampt op z’n zachtst gezegd met een negatieve reputatie. Kritische berichten over de OV-chipkaart, Kamervragen, geen inzicht in het restsaldo, uitspraken van de staatsecretaris doen de reputatie van Translink weinig goed. Daar moet verandering in komen. Snel…
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
20902
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20902,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

OV Chipkaart > Activatie campagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

IVRM REPUTATIE/

BASIC ORANGE /

Categorie
Cases
Tags
content strategie, creative direction, customer journeys, social media campagnes, social media strategie, webbuilding