Making-of Peugeot scooters | zomerinhuis.nl / communicatie+
Crossmedia campagne, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie. Media inkoop.
art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, creative concepts, crossmedia campagnes, social media campagnes, merk activatie
20751
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20751,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Making-of Peugeot scooters

Over dit project

In samenwerking met:

 

ALTA

ERWIN OLAF  /

HANS ADELAARS /

 


 

 

Wat hebben we gerealiseerd:

Crossmedia campagne, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie. Media inkoop.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Overdeze making-of: Iedereen zegt dat seks verkoopt. Tenminste dat wordt vooral door reclamegoeroes beweerd. Reden genoeg om dat zelf ook ’ns te proberen.., voor Peugeot Scooters. De spraakmakende campagne blijkt één van de meest gestolen abriposters —ever, voort te brengen. De rest is verkoop- en vooral ook marketinggeschiedenis…

Categorie
Cases
Tags
brand building, content creatie en management, creative direction, merkactivatie