Yama Food > Visual ID + Activatiecampagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Visual ID, Web build, Narrative, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie. Merksessie.
e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, visual storytelling, content management, web en visual design, crossmedia campagnes, social media campagnes, web building, merk sessies
20729
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20729,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Yama Food > Visual ID + Activatiecampagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

 

ALTA

EMILLIO BRIZZI /

 


 

 

Wat hebben we gerealiseerd:

Visual ID, Web build, Narrative, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie. Merksessie.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Yama Food maakt Aziatische producten voor het topsegment horeca in NL en DE. Vanwege toenemende internetverkoop, wil Yama haar hele communicatie vernieuwen.

 

Top chefs en restaurateurs zijn bepaald geen makkelijke klanten. Vandaar ook dat Yama Foods bijzonder veel werk maakt van een perfecte, persoonlijke benadering van deze relatief kleine groep klanten en prospects. In dit geval met een spiksplinternieuwe en verleidelijke visual ID, (online) brochures, fleet marketing en een modulaire stand. Job done!

Categorie
Cases
Tags
brand building, content creatie en management, corporate narrative, merksessies, visual ID