Oram > Webbuild, Narrative + Visual ID | zomerinhuis.nl / communicatie+
Web build, Narrative, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie. Merksessie.
online strategie, social media strategie, brandbuilding, brand identity, copywriting, content management, web en visual design, crossmedia campagnes, social media campagnes, merk activatie, web building, merk sessies
20679
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20679,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Oram > Webbuild, Narrative + Visual ID

Over dit project

In samenwerking met:

 

BASIC ORANGE /

VAN SANTEN NETWERK /

 


 

 

Wat hebben we gerealiseerd:

Web build, Narrative, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie. Merksessie.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Als grootste businessorganisatie in NL, heb je een reputatie hoog te houden. Zeker in een digital age, waarin echt ’alles’ makkelijker, transparanter maar vooral ook steeds persoonlijker wordt. Dan wil je dus dat àl je communicatie weer helemaal 5G wordt…

 

Leden van een business netwerk willen tegenwoordig meer dan ’corporate prietpraatjes’ en bitterballen. Zij willen naast netwerken ook goede insights krijgen in de uitdagingen en successen van elkaar en de ontwikkelingen binnen hun branches. On en offline. En o ja, daarna natuurlijk de borrel en de bitterbal ..:-) Om meer leden te werven, hebben we niet alleen de hele webomgeving fundamenteel verandert, maar ook de manier van ’on-line’ denken. Leden kregen aparte show-pages met social links, de ledenlijst werd samen met alle eventkalenders van de subgroepen geïntegreerd in het webportal. En blogs, vlogs werden verweven met gelinkte content zodat alles lekker ging ’buzzen’ binnen de community…

Categorie
Cases
Tags
brand building, content creatie, content creatie en management, corporate narrative, creative direction, visual ID