Neconet > Customer science + cross media campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Voor de introductie van een cosmetica heb je een paar dingen nodig. Goede content en rijk online portal en oh ja, natuurlijk ook een goed bureau..:-)
e-commerce, online strategie, social media strategie, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, web en visual design,crossmedia campagnes, social media campagnes, web building, merk sessies, brand workshops, business strategie
20661
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20661,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Neconet > Customer science + cross media campagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

WEBSTEEN /

CLEVER MEDIA /

 


 

 

Wat hebben we gerealiseerd:

Introductie campagne, narrative, storytelling marketing, copywriting, communicatie- / content- / social media strategie, content creatie, merksessie.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Als start-up is het best ambitieus om toonaangevende ’player’ te willen worden in de cosmetica branche. Qua leden én in naam. En da’s best aardig gelukt… Maar voor de introductie van een community komt tegenwoordig wel even iets meer kijken dan marketingkennis alleen. Door met personalisatie technieken en customer journeys alle web content te verbinden aan de goed gedefinieerde focusgroepen, maakten we niet alleen de lead generation van Neconet beter, maar ook de hele klantbeleving. En sales…

Categorie
Cases
Tags
content creatie en management, cross media campagne, media handling, merkintroductie, merksessies, merkstrategie, webbuilding