Kenteq | zomerinhuis.nl / communicatie+
Realisatie van een nieuwe marktpropositie, merksessies, strategie, visual ID, crossmedia campagne, DM-canpagne, nieuwsbriefomgeving en gepersonaliseerde website voor Kenteq | zomerinhuis.nl/communicatie+
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, creative direction, copywriting, storytelling, content creatie, content management, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, web building, brand identities, merk sessies, brand workshops
19342
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-19342,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Kenteq

Over dit project

l

Wie

Kenteq is een kleine maar bekende kennisuitgeverij, die als stichting op een innovatieve manier, online, hoogwaardige leermiddelen voor (v)mbo-studenten in elektrotechniek, installatietechniek, mechatronica en werktuigbouwkunde aanbiedt. Door allerlei ontwikkelingen in haar branche, heeft zij behoefte aan een nieuwe marktpropositie en een veel impactvollere manier van communiceren.

 

Wat

Naast een nieuwe propositie + narrative realiseerden we ook een totale refresh van haar visual ID, website, nieuwsbrieven en activatie landingspagina’s.

 

Waarmee

Voor traffic- en leadgeneration startten we een compacte maar volledige crossmedia campagne om de groei van de inhoudelijke naamsbekendheid en natuurlijk ook sales te realiseren.

Categorie
Content creatie, Merksessies, Recent werk, Strategie, Visual Identity, Web + visual design
Tags
brand identities, merkstrategie, online strategie, social media campagnes, webbuilding, Zomerinhuis.nl/communicatie+