Landschapsbank > Narrative, Visual ID + Campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Web build, Web optimalisatie, Social media campagnes, Visual ID, Narrative, Huisstijl, Copywriting, Content- / Social media strategie, Content creatie, Merksessies.
social media strategie, brand identity, copywriting, storytelling, content management, web en visual design, social media campagnes, web building, merk sessies
21450
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21450,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Landschapsbank > Narrative, Visual ID + Campagne

Over dit project

In samenwerking met;

 

BASIC ORANGE /

CLEVER MEDIA /

 


 

 

Wat hebben we gerealiseerd:

Web build, Web optimalisatie, Social media campagnes, Visual ID, Narrative, Huisstijl, Copywriting, Content- / Social media strategie, Content creatie, Merksessies.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Als non-profitorganisatie wil je voor goede groei, vooral focussen op het verhogen van de engagement met je fanbase. En da’s heel aardig gelukt…

 

Om donateurs te werven én te behouden voor Landschapsbank zijn er twee zaken belangrijk: donateurs regie en transparantie over de gift bieden + een unieke gepersonaliseerde experience. Om dit te bereiken hebben we een aantal zaken goed in techniek en strategie gezekered. Te beginnen met de wijze van communiceren (storytelling). Die resulteert in de opbouw van de fanbase (communitystrategie). Door het creeëren van een dialoog (delen experiences). Daarbij geven we donateurs vrije regie en sturing over hun gift. En bieden we 100% inzicht in waar, waarom en hoeveel we investeren in projecten. Dat werkt zo blijkt. Heel goed.

Categorie
Cases
Tags
content creatie, merkintroductie, merksessies, social impact, visual ID, webbuilding