Landschapsbank > Narrative, Visual ID + Campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Als non-profitorganisatie wil je voor groei vooral focussen op het verhogen van de ’engagement’ met je audience. En da’s best aardig gelukt…
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
21450
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21450,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Landschapsbank > Narrative, Visual ID + Campagne

Over dit project

In samenwerking met;

 

BASIC ORANGE /

CLEVER MEDIA /

 

Categorie
Cases
Tags
content creatie, merkintroductie, merksessies, social impact, visual ID, webbuilding