Landschapsbank > Narrative, Visual ID + Campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Als non-profitorganisatie wil je voor groei vooral focussen op het verhogen van de ’engagement’ met je audience. En da’s best aardig gelukt…
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
21450
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21450,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Landschapsbank > Narrative, Visual ID + Campagne
Over dit project
In samenwerking met;
Categorie
Cases
Tags
content creatie, merkintroductie, merksessies, social impact, visual ID, webbuilding