Provincie Utrecht > Publiekscampagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Publiekscampagne, Copywriting, Communicatie + content strategie, Content creatie, Media inkoop
merkstrategie, creative direction, copywriting, storytelling, content creatie, publiekscampagne, media inkoop
21422
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21422,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Provincie Utrecht > Publiekscampagne

Over dit project

In samenwerking met;

 

ALTA /

EMILIO BRIZZI /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Outdoor campagne, Copywriting, Communicatie + content strategie, Content creatie, Media inkoop.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Provincie Utrecht wil op een leuke manier melden dat zij de snelst groeiende provincie van NL is. Nou dat is met deze publiekscampagne aardig gelukt kun je wel zeggen… Insteek van de idee van communicatie is sympathie genereren. Dus nu ’ns geen ronkende corpo-prietpraat of cijfertjesporno… Maar gewoon op een leuke manier communiceren dat je —terecht, trots bent op het feit dat je wederom de economisch snelst groeiende provincie in Nederland bent..:-)

 

Categorie
Cases
Tags
content creatie en management, creative direction, merkactivatie