Techniekstad - Webbuild, Narrative, Activatie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
In een krimpmarkt moet je als uitgeverij alert zijn op kansen en zelfs met tegenslag: Corona groei vinden en houden... En dat is 100% gelukt.
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
21486
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21486,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Techniekstad – Webbuild, Narrative, Activatie campagne
Over dit project
In samenwerking met;
Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie, cross media campagne, merkstrategie, social media campagnes, visual ID, webbuilding