Techniekstad > Webbuild, Narrative, Activatie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Web build, Web optimalisatie, Crossmedia campagne, Visual ID, Narrative, Copywriting, Content- / Social media strategie, Content creatie, Merksessies.
e-commerce, online strategie, social media strategie, brand identity, copywriting, content management, creative concepts, web en visual design, online campagnes, crossmedia campagnes, social media campagnes, web build
21486
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21486,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Techniekstad > Webbuild, Narrative, Activatie campagne

Over dit project

In samenwerking met;

 

RAKETNET /

CLEVER MEDIA /

IMPRESS /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Web build, Web optimalisatie, Crossmedia campagne, Visual ID, Narrative, Copywriting, Content- / Social media strategie, Content creatie, Merksessies.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

In een krimpmarkt moet je als uitgeverij van *v)mbo-leermiddelen alert zijn op kansen en zelfs met tegenslag: krimpende markt, groei vinden en houden… En dat is 100% gelukt.

 

Dan heb je naast een flexibele crossmedia campagne een dito agency nodig, die net als jijzelf alles uit-de-kast trekt om jouw superslimme applicatie vol in ’t hoofd en hart van de (v)mbo-docenten te plaatsen.

 

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie, cross media campagne, merkstrategie, social media campagnes, visual ID, webbuilding