Techniekstad - Webbuild, Narrative, Activatie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
In een krimpmarkt + concurrentie, moet je als uitgeverij alert zijn op kansen en zelfs met tegenslag: Corona, scholen dicht en moeilijk benaderbaar, groei vinden en houden... En dat is 100% gelukt.
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
21486
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-21486,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Techniekstad – Webbuild, Narrative, Activatie campagne

Over dit project

In samenwerking met;

 

RAKETNET /

CLEVER MEDIA /

IMPRESS /

 

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie, cross media campagne, merkstrategie, social media campagnes, visual ID, webbuilding