Studentaanhuis.nl | zomerinhuis.nl / communicatie+
Voor Studentaanhuis.nl realiseerde ik naast strategie ook de creative direction, copywriting + storyline voor hun nieuwe TV-commercial...
zomerinhuis.nl/communicatie+, Eric Zomer, art direction, communicatietrends, brand identity, copywriting, storytelling, creative concepts, creative direction, web + visual design, mobile + web development, effectieve online communicatie, crossmediale campagnes, marketingtrends, online strategie, social media campagnes, social media strategie, merk activatie, brandbuilding, webbuilding, e-commerce, merk sessies, brand workshops, business strategie, online campagnes
17794
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-17794,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
Over dit project
Voor Studentaanhuis.nl deed ik naast strategie ook de creative direction, copywriting + story-line voor hun nieuwe TV-commercial. Hierin schuiven zij op van kundige ’probleemoplosser’ van computervragen, naar een super sympathieke service die iedereen in Nederland thuis helpt met het fiksen van alle digitale verbindingen, die ’we’ nodig hebben om weer lekker te kunnen doen waar wij online goed in zijn. Dat willen we toch allemaal..!?
samen met:
Joost Meijer - creative direction / Merlijn Passier - regisseur / Josje van Erkel - D.O.P. / Edwin Frantzen - producer / Bart van Sinten - edit / Studio Gooi en Vecht - soundscape.
Categorie
Communicatie, Copywriting, Film, Narrative
Tags
content creatie en management, content management, corporate narrative, creative direction, merkactivatie, tv commercial