Kookles.nl | zomerinhuis.nl / communicatie+
Visual ID, content creatie, social media campagne en storytelling marketing voor kookles.nl | zomerinhuis.nl - communicatie+
direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends
16418
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16418,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Kookles.nl

Over dit project

Kookles.nl is een start-up die kookafficionado’s wil betrekken in een duurzamere manier van eten bereiden en inkopen. Zij wil daarvoor een webportal en (online) communicatie tools om deze sympathieke boodschap direct met haar doelgroep te sharen.

 

Opdracht

Realiseer een online community platform + blog, waar kookafficionado’s ondersteuning en informatie krijgen om beter en vooral duurzamer te leren koken.

 

Insteek

De visual ID voor kookles.nl is crossmediaal bedacht in design en strategie. Zodat online dus offline versterkt. Hierdoor wordt niet alleen de zichtbaarheid van alle communicatie en content groter, maar vooral ook de sales…

Categorie
Communicatie, Web + visual design
Tags
content management, merkintroductie, visual ID, webbuilding