De energie markt is volop in beweging. Fusies van ’major players’, de opkomst inkoopcombinaties en steeds meer duurzame initiatieven. Zo ook Pure Energie met haar producten, zoals duurzame energie, zonnepanelen en windobligaties. Samen met heel Nederland willen zij een nieuwe weg inslaan. Door werk te maken van een duurzaam huishouden of een groen bedrijf.
Realiseer een nieuwe (communicatie) strategie en een daaraan verbonden activatie campagne, die Pure Energie 100% laat groeien in klantenaantal.
‘We’ leveren al energie waar je blij van wordt, maar Pure Energie is nu als enige drie keer op rij de groenste van Nederland. Reden genoeg voor een feestje. En echte feestjes vier je samen. Met bestaande én met nieuwe klanten. Vandaar ook een gulle activatie campagne, die op herkenbare en duurzame manier onderbouwt wie nu de echte ‘groenkampioen’ is.
Groene stroom bestaat niet. Stroom is een low interest product, dat bij iedereen op dezelfde manier uit het stopcontact komt. Iedereen vindt het milieu belangrijk, maar als het in de rekenmodule 3 euro per maand duurder uitvalt, wordt gekozen voor een andere energieleverancier… Appeleer dus aan èn duurzaam èn voordelig.
Addictions