In een verzekeringsmarkt die voortdurend in beweging is door allerlei economische ontwikkelingen is het noodzaak om daar in je communicatie grip op te houden. Dan heb je flexibele communicatie tools nodig om jouw boodschap steeds opnieuw inhoud te geven en een dito groep specialisten die je helpt met de realisatie daarvan.
Realiseer een nieuwe visual ID, huisstijl, gepersonaliseerde web omgeving en all channel campagnes voor de 3 dochters van de Woningborg groep. Ontwikkel daar passende content èn een nieuwe geïntegreerde wijze van communiceren bij, die in vorm en taal invulling geeft aan de persoonlijke dienstverlening en expertise van deze sympathieke bouwverzekeraar.
Met steeds meer concurrentie in de markt is het zaak om daarin goed ’zichtbaar’ te zijn en te blijven. Daarom ook deze cross media aanpak: van vakblad, tot dagblad, van online banners, SEO / SEA, e-mail marketing, beursstand tot en met een hele reeks doelgroep specifieke (online) brochures: alles met één heldere belofte en uitstraling en een duidelijk herkenbare ’advertising property’.
Verregaande digitalisering van alle interne en externe communicatie, alsook een laagdrempelige campagne die inzet op snelle hulp, transparantie en sympathie, is als verzekeraar van bouwrisico’s van vitaal belang om marktleider te blijven.
Basic Orange + Snap TV + Peter Boudestein
25 oktober 2015