Liv | zomerinhuis.nl / communicatie+
Realiseer een nieuwe positionering + crossmedia campagne voor het woonconcept van LIV. die het lekker laat groeien in bekendheid, klantenaantal en sales.
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
18311
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-18311,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Liv

Over dit project

LIV is best uniek in Nederland. Op ruim 3.000 m2 vindt een cross-over plaats van wonen en bouwen. Begeleiding én inspiratie van de klant staat hierin op nummer 1. Bijvoorbeeld door de persoonlijke begeleiding van de LIV woonplanners, die jou als klant 100% inspireren + concreet ondersteunen tijdens het hele aankooptraject.

 

Initiatiefnemers van LIV zijn bouwbedrijven KlokGroep, Trebbe Wonen en de retailers Eigenhuis Groep en Van der Sluis Technische Bedrijven. In LIV nemen zij –ieder binnen hun eigen branche expertise– jou als consument bij de hand en begeleiden je daarmee tijdens het hele traject: van aankoop tot en met wonen, én ver daarna. Niet eerder in Europa werkten bouwbedrijven en retailers op een dergelijke manier en schaal vanuit een dergelijke customercentricity samen.

 

Opdracht

Realiseer een nieuwe positionering voor het unieke crossover woonconcept van LIV. Realiseer daarbij een crossmediale introductiecampagne, webomgeving, corporate narrative en films, die LIV en haar stakeholders laat groeien in bekendheid en klantenaantal.

 

Insteek

Gemak en inspiratie, zijn de keywords voor al onze (web)communicatie, applicaties en bijbehorend gedrag als organisarie richting klanten + prospects. Zo zorgen wij van Liv er voor dat de nieuwe woning van onze klanten precies aansluit bij de wensen, behoeften en verwachtingen van hen. Nooit eerder was het kopen en inrichten van een woning zo leuk en makkelijk!

 

Insight

Met je eigen droomhuis bezig zijn geeft veel voldoening, maar kost ook (heel) veel tijd. Daarom is ‘t fijn als je niet steeds apart naar een makelaar, aannemer, hypotheekadviseur en keuken- en of badkamercentrum etc. hoeft om dat waar te maken. En dat is nu precies de reden waarom LIV dat alles onder één dak heeft gebracht: Huis & Tuin, Wonen, Inrichting én Goed Geregeld. Samen zorgen deze producten en diensten ervoor dat jouw nieuwe woning, de allerbeste woning wordt van heel Nederland. En zelfs een beetje meer…

 

 

Samen met

COMBINING CRAFTS / ELASTIQUE / DUTCHAVENUE /

Categorie
Communicatie, Merksessies, Narrative, Strategie, Visual Identity, Web + visual design
Tags
content creatie en management, corporate narrative, creative direction, customer journeys, customercentricity, e-commerce, online strategie, social media strategie