Utrechtaltijd.nl > Web build + Visual ID | zomerinhuis.nl / communicatie+
Web build, Visual ID, communicatie + content strategie, content creatie, web optimalisatie
e-commerce, online strategie, social media strategie, brand identity, copywriting, storytelling, content management, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, social media campagnes, web building, merk sessies
20856
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20856,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Utrechtaltijd.nl > Web build + Visual ID

Over dit project

In samenwerking met:

 

BASIC ORANGE /

 

 

 

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Web build, Visual ID, communicatie + content strategie, content creatie, web optimalisatie

 

Hoe hebben we dat gedaan:

Utrechtaltijd.nl krijgt een gepersonaliseerd online community portal om met verschillende mediavormen (beeld, film, tekst en audio) verhalen, activiteiten, blogs en vlogs over de provincie Utrecht te delen met een zeer gevarieerde groep bezoekers. Het portal is qua opzet een platform van mixed media storytelling, die is gekoppeld aan onze community strategie. Er is inmiddels al gestart met deze strategie en UtrechtAltijd is hard op weg om hét toonaangevende verhalenportal op dit gebied in Nederland te worden.

 

 

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content strategie, customer journeys, visual ID, webbuilding