SieMatic Nederland wilde samen met Eigenhuis keukens een heel andere manier om hun bestaande en nieuwe klanten te benaderen in de multimediale communicatie rondom de keuze voor een nieuwe keuken.
Realiseer een onderscheidende marktpropositie voor Eigenhuis Keukens + SieMatic in het Nederlandse project keukensegment. Ontwikkel hiervoor een innovatief store concept en realiseer een ondersteunende campagne die deze nieuwe propositie zowel on- als offline communiceert.
Het store concept en de flankerende activatie campagne is in die zin vernieuwend, dat deze altijd op die locatie staat (of wordt gebracht) waar de klant / prospect ook daadwerkelijk zijn huis koopt of al heeft gekocht. De bijbehorende communicatie is ook volledig lokaal, ook het online deel.
Hiermee spelen we ’campagnewise’ direct in op een aantal zaken die de moderne consument belangrijk vindt: Lokaliteit (groter belang aan directe woonomgeving), stories (het zoeken / kopen van een product met ’een goed verhaal’) en service (ontzorgen in / van / tijdens aankoop). Zo gaan we op een frisse en eigentijdse manier ‘keuken-potentials’ direct activeren + overtuigen, om te switchen naar de combi Eigenhuis keukens / SieMatic als de innovatieve keukenleverancier.
Je koopt tegenwoordig geen keuken. Je koopt een rijk verhaal en pure beleving. Dat als het goed is gaat over wat jij als consument met je nieuwe keuken wilt bereiken of in gedachten hebt. Diegene die deze klant aspiratie koppelt aan een op beleving gestoeld merkverhaal en dit ook instore goed ondersteunt met service en hospitality heeft de sales.
Combining Crafts