Kenteq > Web optimalisatie, web magazines, social campaigns | zomerinhuis.nl / communicatie+
Kenteq wil reputatievergroting bij alle ROC’s en (v)mbo onderwijs in NL. For starters bij opleidingsmanagers + docenten. Dat heeft gewerkt…👇
zomerinhuis.nl / communicatie+, Eric Zomer, e-commerce, online strategie, social media strategie, art direction, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, creative concepts, web en visual design, effectieve online communicatie, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, merk sessies, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
24373
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-24373,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Kenteq > Web optimalisatie, web magazines, social campaigns

Over dit project

In samenwerking met;

 

RAKETNET /

CLEVER MEDIA /

IMPRESS /

 


 

Wat hebben we gerealiseerd:

Web build, Web optimalisatie, Social media campagne, Narrative, Copywriting, Content- / Social media strategie, Content creatie, (Web)magazines.

 

Voor wie hebben we dat gedaan:

Kenteq is een kleine maar gewaardeerde kennisuitgeverij, die hoogwaardige, blended leermiddelen voor (v)mbo-studenten in elektro techniek, installatietechniek, mechatronica en werktuigbouwkunde aanbiedt.

 

Wat hebben we voor Kenteq gerealiseerd:

Kenteq wil haar bestaande reputatie uitbouwen bij alle ROC’s en het (v)mbo onderwijs in NL. Te beginnen bij de focusgroepen: opleidingsmanagers + docenten in het (v)mbo-onderwijs. Maar daarvoor moet er eerst nog wel even een fris merkverhaal, visual ID, social campagne, newsletters en (online) magazines worden gemaakt. Oh ja… en natuurlijk ook nog even een goed indexeerbare web publicatie tool! Morgen klaar..!?

 

Hoe hebben we dit aangepakt:

Diepte interviews en trendartikelen in combinatie gebracht met relevante leermiddelen van Kenteq zijn de beste strategie om snel en effectief ’in-the- picture’ te komen (en te blijven) bij de opleidings- managers en docenten. Die allemaal naarstig zoeken naar praktische, blended en vooral actuele leermiddelen.

 

Met een interessante mix van newsletters, interviews, webpublicaties, de nieuwe narrative + social campagne halen we hen snel en laagdrempelig naar de website. Persoonlijke follow up —én de bestaande klantloyaliteit, doen de rest…

Categorie
Cases, Recent werk
Tags
content creatie en management, content strategie, corporate narrative, publishing, webbuilding