Triumph > Introductie campagne | zomerinhuis.nl / communicatie+
Introductie campagne, Website, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie, Media inkoop.
e-commerce, online strategie, social media strategie, merkstrategie, creative direction, brandbuilding, brand identity, copywriting, storytelling, content management, content creatie, web en visual design, online campagnes, crossmediale campagnes, social media campagnes, merk activatie, webbuilding, brand workshops, business strategie, communicatietrends en marketingtrends.
20975
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20975,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.8.0,vc_responsive
 

Triumph > Introductie campagne

Over dit project

In samenwerking met:

 

IN MEMORIAM TIMO KLAARENBEEK †

 


 

 

Wat hebben we gerealiseerd:

Activatie campagne, Website, Visual ID, Copywriting, Communicatie- / Content- / Social media strategie, Content creatie, Media inkoop.

 

Hoe hebben we dat gedaan:

ls je als retailmerk aansluiting zoekt bij jonge meiden, is het belangrijk dat je voor hen een eigen shopping experience creëert. Volledig ’in-tune’ met hun belevingswereld en bijbehorende touch points. Wat ook helpt is dat je je dan realiseert, dat daar niet alleen een andere messaging bijhoort, maar ook een ander type bureau…

Categorie
Cases
Tags
brand building, communicatie strategie, content creatie en management, creative direction, merkactivatie, merkstrategie