01 dec Onlineslide
We constateren een steeds verdere -en snellere- verschuiving naar online ondernemen. In 2017 zullen +30% meer ondernemers de overstap gaan maken naar online ondernemen. Van netwerken en marketing, tot sales en administratie, online ondernemen is dè manier om efficiënter te verkopen, te werken, sneller te schakelen en tijd te besparen.
Houd daarbij rekening dat op dit moment al meer dan 60% van alle mails geopend wordt op smartphones. Het is dus best belangrijk om je mailings e.a. geschikt te maken voor die kleine schermen en touch screens. SEO/SEA, social media, content marketing; veel ondernemers zien ze als aparte kanalen. En dat is op zich niet zo vreemd. Want stuk voor stuk vergen ze veel specialistische kennis om te beheersen. Maar daaraan heeft de consument geen boodschap. Die bewandelt lekker alle kanalen tegelijkertijd, op zijn reis naar een uiteindelijke aankoop of relevante informatie. Daarom is het steeds belangrijker om al deze ‘kanalen’ te begrijpen, te beheersen en op een slimme manier aan-elkaar te koppelen. Dit èn interessante, of domweg leuke content, zorgt voor een hogere attentie waarde en dwell-time op de webomgeving en -niet onbelangrijk- conversie verbeteringen top op 160(!)%
Ook op zoek naar een voorbeeld van content marketing? Kijk op zomerinhuis.nl / communicatie+Kookles.nl
0
Bekijk alle online trends op zomerinhuis.nl/communicatie+
Sorry, het is niet mogelijk om te reageren.